תקנון אתר "פיקפיק הדפסה על מוצרים"

ברוכים הבאים לאתר "פיקפיק הדפסה על מוצרים" (להלן: "האתר" ו/או "פיקפיק"), מבית "המדליק" (להלן: "החברה"). האתר מופעל על ידי החברה כחנות אינטרנטית המאפשרת רכישת מוצרים מעוצבים, ממותגים ומודפסים.

הנך מתבקש/ת לקרוא בעיון את תנאי השימוש והתקנון הבא בטרם תעשה/י כל שימוש באתר או בשירותיו. שימוש באתר, הצטרפות למועדון הלקוחות ו/או רכישת מוצר המוצע למכירה באתר, מהווה את הסכמת הלקוח/ה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה. אם אינך מסכים/ה לתנאי מתנאיו, אנא אל תעשה/י כל שימוש באתר.

לידיעתך: מדיניות הפרטיות שלנו מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. בכניסה ו/או שימוש בשירות, אתה/את מתחייב/ת כי קראת/ה וקיבלת/ה על עצמך את מדיניות הפרטיות שלנו וכי אתה/את מסכים/ה לכך שפיקפיק תעשה שימוש במידע האישי שלך בהתאם למדיניות פרטיות זו. אינך חייב/ת לפי חוק לספק מידע זה, אך אם לא תספק/י אותו לא תוכל/י ליהנות ממגוון שירותינו.

בכל מקום בתקנון זה שיש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע.


א. כללי

  1. זיהוי העסק: אתר האינטרנט www.Pickpic.co.il מופעל ע"י שם העסק "המדליק" (להלן: "החברה"), הפועלת כחנות אינטרנטית למכירת מוצרים מעוצבים, ממותגים ומודפסים תחת הכינוי העסקי "פיקפיק הדפסה על מוצרים".
  2. מעמד העסק: החברה פועלת כעוסק פטור 034763185.
  3. מיקום ואיסוף: מיקום העסק הראשי נמצא בעיר עפולה, ברחוב שרת משה 64. בכתובת זו ניתן לתאם איסוף עצמי של חבילות גדולות בלבד. בנוסף, ניתן לאסוף הזמנות בנקודת איסוף מהירה בעפולה, ברחוב הבנים 17, בימי חול בין השעות 08:00-20:00 (ראשון עד חמישי) ובימי שישי עד השעה 14:00. איסוף מנקודה זו יתבצע בתיאום מראש עם החברה לפני הזמנת המוצר.
  4. שאלות ופניות: לשאלות לגבי האתר, המוצרים והשירותים, כולל שאלות הנוגעות למפרט טכני, מידע על תפעול המוצר, אחריות ונושאים אחרים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני [email protected] ו/או בטלפון 050-2190100 או 050-5795112.
  5. קניין רוחני: חל איסור מוחלט להעתיק, לשכפל, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מהתכנים המופיעים באתר, לרבות טקסטים, תמונות, עיצובים, גרפיקה, קודים או כל חומר אחר, ללא אישור מפורש ובכתב מהחברה. שימוש בתכנים מתוך האתר מותר אך ורק במסגרת תוכנית שותפים חתומה עם החברה.
  6. שינוי תקנון: החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

ב. הליך הרכישה

  1. זמינות מוצרים ומחירים: המוצרים המוצעים לרכישה באתר מיובאים לארץ, או מיוצרים בארץ ע"י "המדליק". אנו מאפשרים ללקוחותינו לרכוש באמצעות האתר מוצרים של מיטב החברות והמותגים הפועלים בארץ ובעולם, באופן נגיש, נוח, קל ובמחיר אטרקטיבי, מבלי להתפשר על איכות המוצר ו/או השירות.
  2. מחירי המוצרים: המחירים המוצגים באתר זה הינם סופיים ואינם כוללים תוספת מע"מ, שכן פיקפיק הינה עוסק פטור. כל התשלומים מבוצעים בש"ח (שקל חדש). אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות מחיר של פריט כלשהו או להסיר פריט העומד למכירה בכל עת, גם אם קיימת הזמנה לפריט. 3.1 הזמנה באתר/בטלפון:
    • רכישה באתר: לרכישת מוצר באמצעות האתר, יש לבחור את המוצר ולמלא פרטים כגון שם, כתובת, דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את מימוש ההזמנה.
    • רכישה בטלפון: לרכישת מוצר באמצעות הטלפון, יש להתקשר למספר הטלפון המצוין באתר ולמסור את הפרטים הנדרשים: שם קונה, כתובת למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. נציג האתר יאשר את הימצאותו של הפריט במלאי ואפשרות הלקוח להזמינו.2
  3. אישור הזמנה ותשלום מראש: מילוי כל הפרטים הנדרשים לרכישת מוצר יחשב לביצוע הזמנה ע"י הלקוח. עם קבלת ההזמנה, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, הפעולה תאושר והמוצר3 ישלח. חיוב הלקוח עבור המוצר, יתבצע דרך כרטיס האשראי, לאחר ההזמנה4 ובאופן מלא (תשלום מראש). אישור סופי של ההזמנה ישלח רק לאחר בדיקת כרטיס האשראי המצוין בהזמנה ואישור חברת האשראי, והכל בכפוף להמצאות המוצרים במלאי. מועד המשלוח יקבע החל מיום אישור העסקה ע"י חברת האשראי.5

ג. מי רשאי לרכוש בחנות האינטרנטית

  1. רשאי לרכוש מוצרים באתר האינטרנט כל אדם, שהינו מעל גיל 18 שנים ובעל כשרות משפטית, אשר בבעלותו/הוא מחזיק/ה ברשותו/ה כרטיס אשראי בר תוקף שהונפק ומכובד בישראל על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המורשות בישראל.
  2. "פיקפיק" שומרת לעצמה את הזכות להגביל ו/או לבטל את זכאותו של לקוח/ה לרכוש באתר האינטרנט, מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי, בין היתר, במקרים בהם הלקוח/ה מסר/ה פרטים כוזבים/שגויים, עשה/תה שימוש בכרטיס אשראי שאינו בתוקף, ביצע/ה מעשה בלתי חוקי או פוגע בחברה או באתר, או הפר/ה הוראה מהוראות תקנון זה.

ד. השלמת הזמנה שלא אושרה

  1. במידה וההזמנה לא אושרה ע"י חברות האשראי יקבל/תקבל הלקוח/ה הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש/תידרש מבצע/ת הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של האתר לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה.
  2. פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל/ה מבצע/ת הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב, תתבטל ההזמנה באופן אוטומטי.
  3. הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי/ה להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  4. זמינות מלאי: המוצרים השונים המוצעים באתר מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי, וכל הזמנת ואספקת מוצר באתר כפופה להימצאות מלאי מספק. יובהר כי פיקפיק עושה כמיטב יכולתה לוודא זמינות מלאי. במידה ויתברר כי מוצר שנרכש אינו מצוי במלאי, תישלח הודעה מתאימה (דוא"ל/טלפון). פיקפיק תהיה רשאית להציע מוצר חלופי שווה ערך. במידה והלקוח/ה אינו/ה מעוניין/ת במוצר החלופי, תבוטל ההזמנה ופיקפיק תימנע מחיוב כרטיס האשראי או תשיב כל סכום ששולם. ללקוח/ה לא תהיה כל טענה בגין היעדר מלאי כאמור.

ה. אספקת המוצרים

  1. אזורי אספקה: אספקת המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט תתאפשר רק בארץ ובתוך גבולותיה, למעט יישובים מסוימים אשר יוגדרו מעת לעת על ידי פיקפיק.
  2. שיטות אספקה: אספקת המוצרים תעשה באמצעות שליח של חברת שליחויות, שירותי הפצה, נקודות חלוקה ברחבי ישראל ו/או בכל דרך אחרת, כפי שיוחלט על ידי "פיקפיק" מפעם לפעם.
  3. כתובת אספקה: אספקת המוצרים תסופק באמצעות שליח לכתובת שהלקוח/ה ציין/ה בהליך הרישום, או לתיבת האספקה המבוקשת של חברת השליחויות, לפי בחירת הלקוח/ה. אספקת המוצרים תסופק לכתובת אחת בלבד.

ו. מועד אספקת המוצרים

  1. מועדי אספקה:
    • הזמנות שבוצעו עד השעה 10:00 ביום הרכישה: מינימום 3 ימי ייצור למוצרים בהדפסה אישית, ועד 10 ימי עסקים מיום אישור ביצוע ההזמנה בדוא"ל.
    • הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:00 ביום הרכישה: עד 11 ימי עסקים מיום אישור ביצוע ההזמנה בדוא"ל חוזר.
    • מוצרים בעיצוב אישי: מועד אספקת המוצר משתנה ומתואם מול הלקוח/ה באופן אישי.
  2. עיכובים באספקה: מועד אספקת המוצרים יכול ויידחה עקב התאמת המועד לנוחות הלקוח/ה, או במקרה בו הלקוח/ה ו/או מקבל/ת המוצרים מטעמו/ה לא נכחו במועד אספקת המוצרים בכתובת אספקת המוצרים. במקרים כאמור, יידחה מועד האספקה בהתאם למועד שיתואם עם הלקוח/ה וללקוח/ה לא תהיה כל טענה בקשר לכך כלפי פיקפיק.
  3. שעות וימי אספקה: אספקת המוצרים תבוצע רק בימי עסקים (ראשון עד שישי), בין השעות 09:00-22:00, שאינם ימי חג ו/או שבתון ו/או ערבי חג.
  4. כוח עליון: במקרים של כוח עליון ו/או אירועים שאינם בשליטת פיקפיק (לרבות שביתה, השבתה, אירועים ביטחוניים, תנאי מזג אוויר קשים וכו'), ייתכן עיכוב במועד אספקת המוצרים וללקוח/ה לא תהיינה טענות בקשר לכך.

ז. דגשים והנחיות בנוגע למוצרי מתנות בעיצוב אישי

  1. אחריות הלקוח על העיצוב: באתר פיקפיק, קיימים מוצרים המותאמים אישית למשתמש/ת (הדפסות, עיצוב גרפי, התאמות אישיות). על מנת לבצע הזמנה של מוצר כזה, על המשתמש/ת לשלוח או להעלות קובץ למערכת עיצוב המוצר באתר, או לבקש שירות עיצוב בתוספת תשלום. בסיום העיצוב והרכישה, מערכת האתר תקבל את העיצוב של הלקוח/ה כפי שהלקוח/ה עיצב/ה בעצמו/ה ("As it is").
  2. איכות קבצים: המערכת מקבלת להדפסה חומר גרפי שלא ניתן לעריכה חוזרת או לשינוי. מומלץ להשתמש בתמונות ברזולוציה של 250DPI. יש לקחת בחשבון שאיכות התמונה לאחר הדפסה משתנה בהתאם לסוג המוצר עליו יודפס, ושלעיתים תמונות שונות באיכותן ממה שמוצג על מסך המחשב או הטלפון (לרבות שינויים קלים בגוון הצבע). לכן, אין באפשרות צוות המפעל לשנות עיצובים גם אם נראה שהעיצוב אינו תקין מכל סיבה שהיא. אנו לא מבצעים בקרה שכזו מכיוון שאין לנו את היכולת לדעת אם העיצוב הגרפי אותו קיבלנו תקין או לא.
  3. מידות המוצר: התמונות וההדמיות של המוצרים באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות. על הלקוח/ה האחריות הבלעדית לבדוק את מידות המוצר (בס"מ) המפורטות בבירור בדף המוצר לפני ביצוע ההזמנה. טענות בדבר מוצר שהגיע קטן מהצפוי, כאשר המידות צוינו בדף המוצר, לא יוכרו כעילה לביטול עסקה או קבלת החזר כספי.
  4. אי ביטול הזמנות אישיות: לא תהיה טענה בדבר טעות ו/או אי דיוקים כלפי מפעילת האתר פיקפיק, וידוע למשתמש/ת כי הזמנות אלו הינן הזמנות מיוחדות אשר לא ניתנות לביטול (למעט פגם במוצר כפי שיוגדר בסעיף ביטול עסקה), וכי הוא/היא יחויב/ת במלוא סכום ההזמנה.
  5. הגבלת אחריות על תוכן: האתר מאפשר העלאה ואחסון של תמונות וקבצים דיגיטליים אחרים. השימוש באתר ובכל השירותים והמוצרים המוצעים במסגרתו, הינו על אחריות המשתמש/ת בלבד. החברה אינה נושאת בכל אחריות לשימוש בשירותי ומוצרי האתר שלא למטרה לשמה נועדו. המשתמש/ת מסכים/ה ומאשר/ת כי לא יעשה/תה כל שימוש בשירותים ובמוצרים המוצעים באתר על מנת לעבור עבירה כלשהי ו/או עוולה כלשהי ו/או הפרה אחרת של הוראות כל דין, לרבות הפרה של זכויות יוצרים ו/או סימני מסחר ו/או מדגם ו/או פטנט.
  6. הצהרת אחריות על זכויות יוצרים: עצם העלאת תוכן כלשהו לאתר מהווה הצהרה כי המשתמש/ת מורשה/ית לעשות בו שימוש. כל המעלה/ת תוכן לאתר מצהיר/ה בזאת כי בעלי ומפעילי האתר אינם אחראים בשום צורה ומידה שהיא להפרה של זכויות יוצרים ו/או זכויות צד ג' מכל מין וסוג שהוא. המשתמש/ת מצהיר/ה כי הוא/היא מתחייב/ת לשאת בכל ההוצאות שתיווצרנה עקב תביעה שייתבעו המפעילים ו/או הבעלים של האתר עקב מעשיו/ה של המשתמש/ת, וכי הוא/היא יעשה/תה הכל להתגונן מפני התביעה ולשחרר את בעלי ומפעילי האתר, במידת האפשר, מהתדיינויות, והוא/היא מקבל/ת על עצמו/ה את העברת התביעה אליו/ה.

ח. תנאי רכישה כלליים

  1. תמונות להמחשה: תמונות המוצרים המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות באופן כלשהו את מפעילת האתר.
  2. הגבלת רכישות: מפעילת האתר שומרת לעצמה זכות למנוע ביצוע רכישות והזמנות, שעל פי שיקול דעתה הבלעלי, הינן בגדר רכישה סיטונאית.
  3. עדכון מחירים וחיוב: מפעילת האתר תהא רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם. במידה ועודכנו מחירי השירותים לפני תום הליך בחירת המוצרים תחויב/י לפי המחירים המעודכנים. במידה והוזמן מוצר ובין מועד הזמנתו למועד אספקתו ישתנה מחירו (כפוף לאמור בסעיף אספקת המוצרים) המחיר הקובע שעל פיו יחויב/ת המזמין/ה יהיה המחיר בעת אישור ההזמנה.
  4. מבצעים: מוצרים ו/או שירותים אשר מוצגים למכירה במחירי מבצע יסופקו במחיר המבצע בכפוף לכך שהמבצע הינו בתוקף במועד אישור ההזמנה על ידי הלקוח/ה.
  5. שינוי הזמנה: שינוי הזמנה טרם יצאה למשלוח תיעשה באישור מראש של מפעילת האתר בלבד.
  6. זמינות מלאי: מפעילת האתר אינה מתחייבת כי כל המוצרים יהיו זמינים במלאי ולמשתמש/ת לא תהיה כל טענה כלפי מפעילת האתר בגין זאת. במקרה שמוצר אינו זמין במלאי, מפעילת האתר תיצור קשר עם המשתמש/ת ותיידע אותו/ה. אם הלקוח/ה ירצה/תרצה מוצר חלופי, יחויב/ת לפי אותו מוצר, ואם לא ירצה/תרצה, כרטיסו/ה לא יחויב/ת כלל.
  7. ביטול עסקה על ידי האתר: מפעילת האתר רשאית לבטל עסקה במידה ונפלה באתר טעות קולמוס באשר לתיאור פריט תוכן ו\או מחירו, או אם התברר כי הפעולה לוותה בפעילות בלתי חוקית, או פעילות המנוגדת לתקנון זה, מצד המשתמש/ת6 ו\או צד ג'. מפעילת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו\או שלא לתת לאדם כלשהו את הזכות לבצע רכישות באתר בשל שימוש שלא כדין בשירותיו, הפרת תקנון זה ו\או בגין אי תשלום עבור מוצרים7 ו/או שירותים שנרכשו.
  8. קבלה לעסקה: קבלה לעסקה תישלח למשתמש/ת לכתובת הדוא"ל שמסר/ה. על הלקוח/ה לבדוק את תכולת הקבלה שקיבל/ה.

ט. ביטול עסקה

  1. החזרת מוצרים: החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, ו/או בכפוף למדיניות מפעילת האתר.
  2. דמי משלוח בביטול: כל השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר, תחייב את המזמין/ה בדמי משלוח כאמור בפרק דמי המשלוח.
  3. מועד ביטול עסקה (למעט מוצרים בעיצוב אישי): ביטול עסקה וקבלת החזר כספי על מוצרים מהאתר שלא בעקבות פגם ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר, ניתן לקבל עד 14 ימים (לא ימי עסקים) מיום אספקתו/ם או מיום קבלת מסמך העסקה, לפי המאוחר מביניהם, כאשר מדובר במוצר/ים שנרכש/ו במחיר מלא. המוצר/ים המוחזר/ים חייב/ים להיות באריזה המקורית והינו/הינם חדש/ים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש.
  4. אופן הזיכוי: ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר אך ורק בכרטיס האשראי איתו בוצעה ההזמנה באתר ובאופן בו בוצעה (כלומר, עסקה שבוצעה בתשלומים – תזוכה במספר תשלומים בהתאמה, ועסקה שבוצעה בתשלום אחד בודד – תזוכה בתשלום אחד בודד בהתאמה).8
  5. דמי ביטול: במקרה של ביטול עסקה שלא בעקבות פגם, מפעיל האתר יהיה רשאי לגבות מהמשתמש/ת דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה, או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם.
  6. מוצרי מתנות בעיצוב אישי – ללא ביטול: מוצרי מתנות בהדפסה ועיצוב אישי אשר מותאמים אישית ללקוח/ה כפי שהובא בסעיף ז' לעיל, מהווים הזמנה מיוחדת ו/או הזמנה מותאמת אישית. לכן, במקרה זה, לאחר אישור הסקיצה ע"י הלקוח/ה במייל, לא יהיה ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי (למעט פגם ו/או אי התאמה אשר מקורו במפעיל האתר).
  7. אחריות על פגמי משלוח: יודגש כי פיקפיק נושאת באחריות לטיב המוצר עד הגעתו ללקוח/ה. בכל מקרה של פגם או אי התאמה במוצר שנגרמו במהלך המשלוח, פיקפיק תטפל בהחלפה או זיכוי הלקוח/ה, ותהיה רשאית לתבוע את חברת השליחויות בגין הנזק שנגרם.
  8. הפסקת מכירה: מפעיל האתר רשאי להפסיק את מכירת המוצרים באופן מוחלט או זמני, או להגבילם, בין היתר בכל מקרה בו המשתמש/ת לא שילם/ה במועד תשלום שהוא/היא חב/ה בו, או אם ראתה מפעילת האתר כי קיים חשש סביר שהרוכש/ת לא יעמוד/תעמוד בתשלומים, ו\או במקרה בו המשתמש/ת הפר/ה את תנאי ההתקשרות עמה לרבות הוראות תקנון זה.

י. אחריות ושירות

  1. כיסוי אחריות: האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה, לרבות פגמים בהדפסה, דהייה חריגה של צבעים או מוצר לא תקין שהגיע לידי הלקוח/ה.
  2. תנאי אחריות: האחריות תקפה רק לגבי לקוח/ה המחזיק/ה בידיו/ה הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות האתר. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח/ה להוכיח כי הינו/ה הרוכש/ת המקורי/ת של המוצר.
  3. סעד בלעדי: הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. ללקוח/ה לא תהא תביעה מכל סוג שהוא כלפי האתר שתהא מעבר לסכום רכישת המוצר או מוצרים באתר בפועל. הצדדים מסכימים כי סכום הרכישה יהווה את הסכום המרבי עליו יידונו הצדדים אם בהסכמה ו/או9 במידה ויהא ויכוח או תביעה בין הצדדים.
  4. הגבלת אחריות בגין שימוש שגוי: אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה. האתר אחראי לטיב המוצר וזאת כמקובל בענף הטקסטיל והמתנות בהדפסה אישית, וזאת כל עוד עמד הלקוח/ה בתנאים הנדרשים ובהוראות הכביסה המצורפות לבגד או בהוראות הכביסה הכתובים בדף הרכישה. שימוש שלא בהתאם להוראות אלו, לרבות כביסה שאינה לפי ההוראות, ניקוי אגרסיבי או חשיפה ממושכת לתנאי קיצון, יבטל את אחריות האתר לדהייה או פגם שנגרם משימוש שגוי.
  5. אחריות נזקים עקיפים: החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח/ה10 חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו/ה ו/או לרכושו/ה ו/או לרכושם/ן ו/או לגופם/ן של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
  6. הפעלת אחריות: להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון: 050-2190100.

כ. הגבלת אחריות מצד מפעילת האתר

  1. אי אחריות לתוכן האתר: מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שלא יהיה אשר נגרם ו/או ייגרם למשתמש/ת ו/או לצד ג' בגין התכנים המוצגים באתר ו/או המוצרים הנמכרים באתר פיקפיק הדפסה על מוצרים.
  2. פנייה במקרה של נזק: על המשתמש/ת ו/או צד ג' כלשהו אשר סבור/ה כי תוכן ו/או מוצר מסוים גורם או עלול לגרום לו/ה נזק, יש לפנות למפעילת האתר ולהתריע בפניה על כך. לאחר מכן מפעילת האתר תבדוק את הנושא וייתכן כי תסיר את התוכן במידה ותראה לנכון לעשות כן. אין באמור בכדי להשית אחריות על מפעילת האתר ויודגש כי מפעילת האתר איננה אחראית ולא תהיה אחראית לכל סכסוך ו/או נזק אשר יוצר בגין שימוש באתר ובתכניו.11
  3. האתר "As Is": האתר וכל המוצג בו ניתנים לשימוש ללא אחריות מכל סוג שהיא, מפורשת או משתמעת. האתר מוצע לציבור "כמות שהוא" ("As Is").
  4. אי התאמה לצורכי המשתמש: מפעילת האתר לא תישא באחריות להתאמת האתר לצורכי המשתמש/ת, וכן לאי יכולת להשתמש בשירותים באמצעות האתר, כמפורט לעיל.
  5. שחרור מאחריות לתקלות: המשתמש/ת מצהיר/ה כי הוא/היא משחרר/ת בזאת את מפעילת האתר מכל אחריות, במישרין או בעקיפין, לכל מקרה שבו ביצוע עסקה ו/או גלישה באתר לא יבוצעו, בחלקן ו/או במלואן, מכל סיבה שהיא ומאחריות לכל בעיה טכנית ו/או אחרת הפוגמת ביכולת השימוש באתר.12
  6. איכות התכנים: מפעילת האתר בודקת את התכנים שהיא מעלה לאתר, ועושה את מירב המאמצים על מנת להקפיד על איכותם ועל איכות התוכן המופיע בהם. עם זאת, מפעילת האתר אינה יכולה להתחייב כי כלל התכנים יתאימו במלואם או יספקו במלואם את ציפיות המשתמש/ת,13 ו\או כי לא תהיה בהם טעות כלשהי (בין טכנית ובין באשר לתוכן המוצג), ו\או כי יתאימו באופן מוחלט לערכיו/ה של כל משתמש/ת. משכך, מפעילת האתר ו\או מי מטעמה לא יהיו אחראים, ולא יישאו, במישרין או בעקיפין, בכל נזק, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, כספי או אחר, שנגרם למשתמש\רוכש/ת14 או לצד שלישי כלשהו עקב או כתוצאה מצפייה ו\או הסתמכות על תכנים שמופיעים באתר, לרבות פגיעה ברגשות, עוגמת נפש, הפסד הכנסה ו\או מניעת רווח שייגרמו מכל סיבה שהיא.15
  7. הפרעות באתר: מפעילת האתר אינה מתחייבת שהשירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ללא הפסקות והפרעות ו\או יהא חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי האתר, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל האתר או מי מספקיו או ייפגע מכל סיבה אחרת, ולא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף,16 עגמת נפש וכיוצא בכך שייגרמו למשתמש/ת17 או לרכושו/ה עקב כך.
  8. הגבלת סכום הנזק: מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, לא תישא מפעיל האתר בסכום נזק העולה על מחיר השירותים אשר הוזמנו ושולמו עד אותה עת על-ידי המשתמש/ת.