מדיניות אספקה ומשלוח מוצרים האתר יספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט לעיל, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה, תוך המועד הקבוע בדף המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.

דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר.האתר לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות, השבתות וכיוצ”ב.

התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההובלה יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח.

זמני אספקת המוצרים המצוינים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי  שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).בזמן אספקת המוצר, רשאי האתר ו/או מי מטעמו לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר. במקרה של ביטול הזמנה של מוצר ללא עיצוב אישי הלקוח יחויב בדמי המשלוח ובדמי ביטול העסקה כחוק.).

היה וסיכם הלקוח מול שליח של חברת השליחויות או כל נציג אחר מטעמה כי אספקת המוצרים תבוצע שלא בנוכחותו (דוגמת הנחתה ליד דלת מעון הלקוח, בארון החשמל, מסירתה לצד ג’ וכיו”ב), אין חברת פיקפיק תישא בכל אחריות לאובדן החבילה.

במקרה של סירוב לקבל את החבילה מדי השליח לאחר שזו זה מכבר נשלחה, יקבל הלקוח את כספו חזרה בניכוי דמי משלוח כפולים-עלות שילוח החבילה והחזרתה אלינו, בנוסף במוצרים בעיצוב אישי הלקוח יקבל החזר על סך 15% מסך ההזמנה,

פתח לשליחת הודעה
צריך עזרה?
שלום, איך נוכל לעזור?