תקנון האתר פיקפיק הדפסה על מוצרים

תנאי שימוש תקנון האתר.

הנך מתבקש לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו בטרם תעשה כל שימוש בשירות 

תנאי שימוש אלו חלים על מדיניות הפרטיות שלנו ומהווים חלק בלתי נפרד ממנה בכניסה ו/או שימוש בשירות אתה מתחייב כי קראת וקיבלת על עצמך את מדיניות פרטיות שלנו וכי אתה מסכים לכך שפיקפיק מבית “המדליק” – (להלן “אנחנו” ו/או “החברה”) תעשה שימוש במידע האישי שלך (מידע אודות אדם) שיגיע לידיה בקשר עם השירות בהתאם למדיניות  פרטיות זו .

לידיעתך, אינך חייב לפי חוק לספק מידע זה, אך אם לא תספק אותו לא תוכל ליהנות ממגוון שירותינו .אם אינך מסכים לכל התנאים שלהלן אנא אל תעשה כל שימוש בשירות. מדיניות הפרטיות מנוסחת בלשון זכר אך פונה לגברים ונשים כאחד.

השירות כולל אפשרות להעלאה ומתן גישה לתוכן שלך, לרבות תמונות וטקסט. להלן דוגמאות למידע שעשוי להיאסף ולדרכי השימוש בו. אתה נותן בזאת את הסכמתך לחברה לאיסוף ושימוש במידע הפרטי שלך ושל אחרים שנתנו לך את הסכמתם לכך ומופיעים בתוכן שלך.


בכל מקום בתקנון זה שיש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע.
שימוש באתר, הצטרפות למועדון האתר ו/או רכישת מוצר המוצע למכירה ע”י האתר, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינו מסכים לתנאי מתנאיו הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר או להצטרף למועדון הלקוחות.
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש מכל סוג שיעשה על ידי הלקוח באתר, ומהוות את הבסיס המשפטי בין הלקוח לאתר. אי לכך, הלקוח נדרש לקרוא הוראות התקנון במלואן ובעיון.
התכנים המועלים ומפורסמים באופן פומבי באתר, עשויים להיות מוצגים בכל מדיה אחרת, לרבות אתר סלולארי ו/או טלוויזיה ו/או כל אמצעי אחר ו/או אתרים אחרים מלבד האתר, בין שהינם תחת ניהולה של פיקפיק ובין אם לאו, או לכל צורך חוקי אחר ככל שקיים או יהיה קיים בעתיד, והוראות תקנון זה יחולו בקשר עם הצגת התכנים כאמור ו/או השימוש בתכנים לכל צורך כאמור.


כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
שאלות לגבי האתר, המוצרים והשירותים המוצגים באתר, כולל שאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות ונושאים אחרים הנוגעים למוצרים או שירותים שיירכשו באמצעות האתר ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני [email protected] ו/או בטלפון 050-2190100 או 050-5795112.

האתר יעשה את מרב המאמצים להתייחס לכל פנייה אליו בתוך 72 שעות.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
או ‘לנו’ או ‘אנו’ מתייחסים לבעלים של האתר “Pickpic” המונחים “פיקפיק” או “המדליק” המונחים ‘אתה’ או ‘אתם’ מתייחסים למשתמשים או לצופים באתר האינטרנט שלנו.

תקנון האתר
א. כללי
www.Pickpic.co.il אתר האינטרנט (להלן: “האתר” ו/או “פיקפיק”) מופעל ע”י שם העסק “המדליק”(להלן: “החברה”).
האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת מוצרים מעוצבים, ממותגים ומודפסים והינו בבעלות החברה ומנוהל על ידה.

מיקום העסק נמצא בעיר עפולה, ברחוב שרת משה 64 .

בנוסף ניתן לאסוף הזמנות באיסוף עצמי בנקודות חלוקה מהירות בעפולה,בתיאום מראש איתנו לפני הזמנת המוצר.


ב. הליך הרכישה
“www.pickpic.co.il”  המוצרים המוצעים לרכישה באתר מיובאים לארץ, או מיוצרים בארץ ע”י המדליק, כך   מאפשרת ללקוחותיה לרכוש באמצעות האתר מוצרים של מיטב החברות והמותגים הפועלים בארץ ובעולם, באופן נגיש, נח, קל ובמחיר אטרקטיבי ומבלי להתפשר על איכות המוצר ו/או השירות.
המחירים המוצגים באתר זה כוללים מע”מ בשיעור עדכני ומתאים. שיעור המע”מ הסטנדרטי כיום הוא 17%. כל התשלומים מבוצעים בש”ח (שקל חדש). אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות מחיר של פריט כלשהו או להסיר פריט העומד למכירה בכל עת, גם אם קיימת הזמנה לפריט.


ג. לרכישת מוצר באמצעות האתר,

יש לבחור את המוצר ולמלא פרטים כגון שם, מס’ ת.ז., כתובת, דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את מימוש ההזמנה.
לרכישת מוצר באמצעות הטלפון, יש להתקשר למספר הטלפון המצוין באתר ולמסור את הפרטים הנדרשים: שם קונה, כתובת למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. נציג האתר יאשר את הימצאותו של הפריט במלאי ואפשרות הלקוח להזמינו.
מילוי כל הפרטים הנדרשים לרכישת מוצר, אשר חלקם מוזכרים בסעיף ג, יחשב לביצוע הזמנה ע”י הלקוח. עם קבלת ההזמנה, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, הפעולה תאושר והמוצר ישלח. חיוב הלקוח עבור המוצר, יתבצע דרך כרטיס האשראי, לאחר ההזמנה.
אישור סופי של ההזמנה ישלח רק לאחר בדיקת כרטיס האשראי המצוין בהזמנה ואישור חברת האשראי, והכל בכפוף להמצאות המוצרים במלאי. מועד המשלוח יקבע החל מיום אישור העסקה ע”י חברת האשראי.

ג. מי ראשי לרכוש בחנות האינטרנט
ג.1 רשאי לרכוש מוצרים באתר האינטרנט כל אדם, שהינו מעל גיל 18 שנים ובעל כשרות משפטית, אשר בבעלותו/ הוא מחזיק ברשותו כרטיס אשראי בר תוקף שהונפק ומכובד בישראל על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המורשות בישראל (להלן: “כרטיס אשראי”).
ג.2 מובהר בזה כי תשלום באמצעות כרטיס אשראי יתאפשר בכפוף לכך שחברות כרטיסי האשראי מתירות תשלום בכרטיס אשראי לצורך ביצוע רכישה באתר האינטרנט.
ג.3 “לפיקפיק” שמורה הזכות להגביל ו/או לבטל את זכאותו של לקוח לרכוש באתר האינטרנט, מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי, גם אם רכש בעבר מוצרים באמצעות אתר האינטרנט וגם אם לאו. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, זכות זו תעמוד ל”פיקפיק”, בין היתר,

בכל אחד מהמקרים הבאים:
ג.3.1 ככל ובעת ההרשמה לאתר האינטרנט, הלקוח מילא ו/או מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או פרטים שאינם נכונים.
ג.3.2 הלקוח ביצע רכישה ו/או התכוון לבצע רכישה באמצעות כרטיס אשראי שאינו בתוקף ו/או שהוגבל לשימוש ו/או שנחסם לשימוש ו/או שאינו מוחזק כדין בידי הלקוח המחזיק בו.
ג.3.3 הלקוח עשה שימוש ו/או התכוון לעשות שימוש באתר האינטרנט לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי עפ”י כל דין ו/או בכדי לסייע לאחר לביצוע של מעשה כזה.
ג.3.4 הלקוח ביצע מעשה ו/או מחדל שיש בהם לפגוע ו/או שפוגעים בשקל בע”מ ו/או במי מטעמה של “פיקפיק” ו/או באתר האינטרנט, לרבות בלקוחותיה ו/או בספקיה.
ג.3.5 הלקוח הפר הוראה מהוראות תקנון זה, כפי שיעודכן מעת לעת.


ד. השלמת הזמנה שלא אושרה דרך חברת האשראי מהאתר 
.

משלוח הדואר האלקטרוני ללקוח אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את האתר. רק הרישום שנרשם במחשבי האתר יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
במידה וההזמנה לא אושרה ע”י חברות האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של האתר לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע”י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תתבטל ההזמנה באופן אוטומטי וללא צורך בהודעה נוספת ומבלי לחייב את “פיקפיק” בשום אופן.


לתשומת ליבו של הלקוח – הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
לתשומת ליבו של הלקוח – המוצרים השונים המוצעים באתר מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי, וכל הזמנת ואספקת מוצר באתר כפופה להימצאות מלאי מספק של המוצר המוצע למכירה.
עם זאת, יובהר כי פיקפיק עושה כמיטב יכולתה כדי לוודא שהמוצרים המוצגים למכירה באתר יימצאו במלאי במועד הצעת המוצרים למכירה ועד למועד אספקתם.
ואולם, במידה ויתברר כי מסיבות אשר אינן בשליטת פיקפיק מוצר שנרכש באתר לא היה מצוי במלאי במועד רכישת המוצר באתר או התגלה חוסר במלאי המוצר לאחר הרכישה, תישלח הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, פיקפיק תהיה רשאית להציע ללקוח מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותתקבל הצעתה, יעודכנו פרטי ההזמנה מחדש. היה והלקוח אינו מעוניין במוצר החלופי, הוא יהיה זכאי לסרב לקבלו ובמקרה זה תבוטל ההזמנה ו- פיקפיק תימנע מחיוב כרטיס האשראי של הלקוח או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם, למעט בגין קבלת מוצר חלופי או ביטול עסקה כאמור. ללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי פיקפיק בגין היעדר מלאי כאמור, לרבות בגין רכישה או זכייה במוצר או ציפייה לזכייה כאמור, אובדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו”ב.
בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין ההוראות הכלליות הנוגעות למכירות לבין הוראות ספציפיות שנקבעו להלן בתקנון ביחס לסוג מסוים של מכירה, יגברו ההוראות הספציפיות הנוגעות לאותה המכירה.
רישומי המחשב של האתר בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות אשר בוצעו.

ה. אספקת המוצרים
ה.1 אספקת המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט תתאפשר רק בארץ ובתוך גבולותיה.
ה.2 אספקת המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט תעשה באמצעות שליח של חברת שליחויות או באמצעות שירותי הפצה של חברת שליחויות או באמצעות נקודות חלוקה ברחבי ארץ ישראל ו/או בכל דרך אחרת, כפי שיוחלט על ידי “פיקפיק מפעם לפעם (להלן: “השליח”),
ה.3מובהר כי אספקת המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט תסופק באמצעות שליח לכתובת שהלקוח ציין בהליך הרישום ככתובת אליה מבקש את אספקת המוצרים או לתיבת האספקה המבוקשת של חברת השליחויות, לפי בחירת הלקוח (להלן – “תיבת האספקה”). יובהר, כי אספקת המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט תסופק לכתובת אחת בלבד.
ה.4 אספקת המוצרים תתאפשר לכל היישובים בארץ, בהתאם לכתובת שנרשמה על ידי הלקוח באתר האינטרנט כאמור, למעט יישובים מסוימים בארץ, כפי שיוחלט מפעם לפעם על ידי פיקפיק ולשיקול דעתה הבלעדי, אשר אליהם לא תתאפשר אספקת מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט, באמצעות שליח, ומבלי שללקוח תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי פיקפיק בקשר לכך.

ו. מועד אספקת המוצרים
ו.1 מועד אספקת המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט עד לשעה 10:00 ביום בו בוצעה הרכישה, הינו בתוך מינימום 3 ימי ייצור למוצרים בהדפסה אישית ועד 10 ימי עסקים מיום אישור ביצוע ההזמנה בדוא”ל ,במידה והמוצר בעיצוב אישי, מועד אספקת המוצר משתנה ומתואם מול הלקוח. מועד אספקת המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט לאחר השעה 10:00 ביום בו בוצעה הרכישה, הינו בתוך 11 ימי עסקים מיום אישור ביצוע ההזמנה בדוא”ל חוזר, כהגדרת מונח זה בסעיף “ד” להלן ( להלן: ” מועד אספקת המוצרים”). מועד אספקת המוצרים יכול וידחה עקב התאמת המועד לנוחות הלקוח ו/או במקרה בו הלקוח ו/או מקבל המוצרים מטעם הלקוח לא נכחו במועד אספקת המוצרים בכתובת אספקת המוצרים, כפי שנרשמה על ידי הלקוח באתר האינטרנט. במקרים כאמור, יידחה מועד אספקת המוצרים בהתאם למועד שיתואם עם הלקוח וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך כלפי פיקפיק ו/או מי מטעמה.
ו.2 שעות וימי האספקה: אספקת המוצרים תבוצע רק בימי עסקים בין הימים ראשון עד שישי, בין השעות 09:00-22:00, שאינם ימי חג ו/או שבתון ו/או ערבי חג.
ו.3 על אף האמור בסעיף 9.2 לעיל, במקרים של כוח עליון ו/או כתוצאה מאירועים שאינם בשליטת פיקפיק ו/או השליח ו/או מי מטעמם, לרבות שביתה, השבתה, אירועים ביטחוניים, תנאי מזג אוויר קשים וכו’, ייתכן עיכוב במועד אספקת המוצרים וללקוח ו/או מי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות מכל מן וסוג שהוא בקשר לכך כלפי פיקפיק ו/או חברת השליחויות ו/או מי מטעמן.

י. אחריות ושירות

• האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.
• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות האתר מכירות פיקפיק הדפסה על מוצרים. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום.

ללקוח לא תהא תביעה מכל סוג שהוא כלפי האתר שתהא מעבר לסכום רכישת המוצר או מוצרים באתר בפועל. הצדדים מסכימים כי סכום הרכישה יהווה את הסכום המרבי עליו יידונו הצדדים אם בהסכמה ו/או במידה ויהא וויכוח או תביעה בין הצדדים.
• אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה :  האתר אחראי לטיב המוצר וזאת כמקובל בענף הטקסטיל והמתנות בהדפסה אישית וזאת כל עוד עמד הלקוח בתנאים הנדרשים ובהוראות הכביסה המצורפות לבגד או בהוראות הכביסה הכתובים בדף הרכישה. שימוש שלא בהתאם להוראות אלו יבטל את האחריות של האתר.
• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
• להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון: 050-2190100

פתח לשליחת הודעה
צריך עזרה?
שלום, איך נוכל לעזור?